MrFr3drik Skrivet 2 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2013 Jag vill sälja min dator och köpa en ny. (Mest för det är kul att bygga...) Men i alla fall här är den: http://www.inet.se/kundvagn/visa/324631/speldator Den har även en ny corsair Force SSD på 120 GB och 8 GB corsair RAM. Ah och en extra hårddisk på 320 GB. Så vad tycker ni den är värd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2013 3-4k beroende på hur länge du har haft den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 2 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2013 Den är två år i mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2013 (redigerat) Har du överklockat processorn eller grafikkortet? På vilken frekvens? Om du inte har överklockat den skulle jag säga omkring 6000 kr. Annars ner mot 3000-4000 om du överklockat t.ex. CPU:n på +4 GHz. Redigerat 3 Januari 2013 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.