retroxaz Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 har en hp compaq nx 7400 och när jag spelar minecraft (på lägsta grafik kan inte köra högre) kanske lite mer men. och så när datorn kan va helt lugn och inte hyperväntilerar så kan det stanna totalt. jag har ubuntu så tror det inte är virus. vad kan det vara. den är en bitch. den lagar inte alls tills den stannar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 28 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Det är en ganska dålig dator, och Minecraft är ett krävande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
retroxaz Skrivet 28 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2013 Det är en ganska dålig dator, och Minecraft är ett krävande spel.jag vet men det har aldrig hänt förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.