Stixx Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 Som rubriken säger tänkte jag börja streama våra raids på WoW genom twitch och undrar då om det finns några speciella krav på detta eller om det bara är att köra igång. Antar att det har mycket med datorns prestanda att göra så jag skriver ner dom. Ska helst gå med full grafik på 1280x720. AMD Phenom II 850 3.4Ghz quad ATI Radeon HD 6870 1GB Corsair XMS3 2x2 GB 1600Mhz Samsung Spinpoint F3 500GB Och slutligen det som antagligen sinkar, 6Mbit lina. Är där något av detta som är rent av värdelöst att streama med så säg gärna till, kan köpa nya delar isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
retroxaz Skrivet 29 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2013 Som rubriken säger tänkte jag börja streama våra raids på WoW genom twitch och undrar då om det finns några speciella krav på detta eller om det bara är att köra igång. Antar att det har mycket med datorns prestanda att göra så jag skriver ner dom. Ska helst gå med full grafik på 1280x720. AMD Phenom II 850 3.4Ghz quadATI Radeon HD 6870 1GBCorsair XMS3 2x2 GB 1600MhzSamsung Spinpoint F3 500GB Och slutligen det som antagligen sinkar, 6Mbit lina. Är där något av detta som är rent av värdelöst att streama med så säg gärna till, kan köpa nya delar isåfall.datorn nej kanske lite små lagg men jag är inte så bra inom router världen men jag tror det blir lite internet lagg brukar det bugga i wow minecraft etc. om det inte gör det på servrarna borde det duga Som rubriken säger tänkte jag börja streama våra raids på WoW genom twitch och undrar då om det finns några speciella krav på detta eller om det bara är att köra igång. Antar att det har mycket med datorns prestanda att göra så jag skriver ner dom. Ska helst gå med full grafik på 1280x720. AMD Phenom II 850 3.4Ghz quadATI Radeon HD 6870 1GBCorsair XMS3 2x2 GB 1600MhzSamsung Spinpoint F3 500GB Och slutligen det som antagligen sinkar, 6Mbit lina. Är där något av detta som är rent av värdelöst att streama med så säg gärna till, kan köpa nya delar isåfall.menade att datorn kanske laggar lite men internetet kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.