Hoppa till innehåll

Bli Av Med Varningar - Alla Hjärtans Dag


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

747, fixat!

 

Musten, fixat!

 

Layton, fixat!

 

Nazar, fixat!

 

 

Kristus och Dave37, finns dessvärre noteringar på era konton som tyvärr innebär att ni inte kan ta del av årets "Alla hjärtans dag"- erbjudande.

 

Juicelol, finns noteringar även på ditt konto som innebär att du inte kan ta del av årets erbjudande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Kristus och Dave37, finns dessvärre noteringar på era konton som tyvärr innebär att ni inte kan ta del av årets "Alla hjärtans dag"- erbjudande.

Jo det vet jag, jag lyckas alltid få någon skit så där passande någon vecka innan alla hjärtans dag. Var bara imponerad att jag inte fått nått detta året. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är rädd att jag har någon enstaka tillsägelse liggandes från förra året. Men om jag skulle uppfylla kraven blir jag gärna av med mina nuvarande varningar. Jag tror för övrigt att jag har fuskas största varningslogg :)

 

Bortsett från en inkorrekt varning 2009 så var min senaste 2007.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är rädd att jag har någon enstaka tillsägelse liggandes från förra året. Men om jag skulle uppfylla kraven blir jag gärna av med mina nuvarande varningar. Jag tror för övrigt att jag har fuskas största varningslogg :)

 

Bortsett från en inkorrekt varning 2009 så var min senaste 2007.

Ja, det var ingen liten logg inte.. Hursomhelst, kunde inte se att du fått en tillsägelse/varning under 2012/2013.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...