Epixa Skrivet 16 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2013 (redigerat) NI som har klarat ut Halo 4 så frågar jag är är det sista Halo spelet som master chief är med i?? Redigerat 17 Februari 2013 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 16 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2013 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 17 Februari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2013 (redigerat) HAAH :P Undrade om någon skulle märka :P master chief dock var jag snurrig när jag skrev titeln på ämnet. Redigerat 17 Februari 2013 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 11 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2013 nej, det är starten till en ny trilogi vid namn "The Reclaimer Trilogy" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrMinecraft Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 343 ska typ släppa ett nytt halo under 2014 där ska chiefen tror jag leta efter cortana.....samtidigt som the didact gör ett sista anfall med alla sina styrkor och det kmr troligen bli så att unsc ska arbeta med the librarian för att störta didactnej, det är starten till en ny trilogi vid namn "The Reclaimer Trilogy"kan va så men ja är nt säker.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg