Zaggi78 Skrivet 25 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2013 Nu är det så att så fort jag startar mitt ps3 så kommer det fram "Filsystemet för lagringsminnet återställs eftersom det är skadat" det går endast att trycka på OK (X-knappen). Efter det så kommer det upp en annan bild där det står att systemet återställt och att man inte ska stänga av det. Det laddar upp till 100 % sedan står det att åtgärden är sluför så att systemet kan starta om. Sedan blir det bara en svart bild. Ingen kommer fram, och knappen är grön som vanligt! Vad kan detta vara för problem??? Snälla hjälp, så jag vet vad jag ska göra utav detta! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 25 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2013 (redigerat) Du slänger in den i en låda och skickar till någon som kan laga den. Redigerat 13 Mars 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 2 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2013 prova här? :) http://community.us.playstation.com/t5/Pla...u/td-p/19195118 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freeze98 Skrivet 10 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2013 Återställ den igen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.