Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Funderar på att ändra nyheternas kommentarer så att forumet används istället för kommentarerna. Vad tror ni? Just nu har ju varje nyhet egna kommentarer på "läs mer"-sidan men de skrivs inte så mycket där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Funderar på att ändra nyheternas kommentarer så att forumet används istället för kommentarerna. Vad tror ni? Just nu har ju varje nyhet egna kommentarer på "läs mer"-sidan men de skrivs inte så mycket där.

Jag tycker det låter okej, Men det beror ju helt på hur du tänkt att ha det. hur designen osv..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då har en liten uppdatering av forumet gjorts, inget som syns på ytan så mycket, men förhoppningsvis är en del buggar borta nu. Bland annat verkar radbrytningarna fungera som de skall i snabbsvar http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/smile.png

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då har en liten uppdatering av forumet gjorts, inget som syns på ytan så mycket, men förhoppningsvis är en del buggar borta nu. Bland annat verkar radbrytningarna fungera som de skall i snabbsvar

märkte att det hände något.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bland annat verkar radbrytningarna fungera som de skall i snabbsvar

Inte för mig, jag använder inte BBKod-Läge. Ord br

yts fortfarande när raden slutar såhär. Nu gjorde jag det alltså själv för att illustrera hur det ser ut i editorn.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underligt för det fungerar alldelles utmärkt i Chrome under OSX. Det kan inte vara så att du råkar ha kvar gamla JS/CSS-filer i din cache?

 

Förövrigt har jag äntligen fått ordning på min utvecklingsmiljö igen efter att den varit nere i nära 2 veckor. Så från måndag höjs tempot kring utveckling av Fuska kraftigt =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underligt för det fungerar alldelles utmärkt i Chrome under OSX. Det kan inte vara så att du råkar ha kvar gamla JS/CSS-filer i din cache?

 

Förövrigt har jag äntligen fått ordning på min utvecklingsmiljö igen efter att den varit nere i nära 2 veckor. Så från måndag höjs tempot kring utveckling av Fuska kraftigt =)

Ja. vad trevligt hoppas det händer mycket? Skulle du inte bädda in fuska.se temat. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...