💬
Logga in
Fuska.se

Feedback-Tråden

578 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

Musten, kan du testa med någon mer och se om din tidigare buggar ut sig? Verkar som sagt mycket underligt, men skall försöka undersöka det.

Det verkar bara hända när jag gör en "gammal" quiz, och det verkar endast påverka den senast (av mig) gjorda quizen.

Senast ändrad:

19 Jul 2013

Har vi ens någon aktiv moderering nuförtiden?

Tycker jag rapporterar massor av inlägg, men inget händer.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Eftersom forumet inte är så brett på användare så tror jag inte att man bannar de som oftast är här.

Bossen Admin
Trådstartare #364
↗ till inlägget

Fanns en anmälning nu och den är hanterad, vet att de fanns 3-4 i morse och de hanterades då. Hanteringentiden ligger på ca 12h f.n. beroende på när anmälningen sker. Återgärderna vid hanteringen varierar mellan tillsägelse/varning/ingen åtgärd/ raderadat inlägg etc, dvs i de flesta fallen "osynliga" åtgärder för dig som anmäler.

kattus gillar det här
20 Jul 2013

Jag har en länge begrubblad förfrågan som berör Er aktuella tendens att vara lokaliserad vid den hamnpir som är belägen runtikring området Eriksberg. Min fråga är således, hur alldagligt är det att Ni befinner Er vid denna plats och utför bearbetning av forumets rådande funktionsduglighet?

Min gode kumpan Dave37 i följeslag av mitt lättsamma jag färdades en solig dag utmed den lokalitet som ovan nämnts, men Er närvaro fanns dessvärre ej att beskåda.

Det ligger i mitt största intresse att Ni, hövlig administratör på Fuska.se och högt gedigen karl, så snart möjligheten uppstår, tar en oansenlig bit av Er dyrbara tid och utfärdar ett stilenligt svar på denna länge kontemplerade fundering.

Det ligger i min yttersta tacksamhet att ni tog Er högfärdiga tid att recitera och, vid tillfället då tiden är kommen, besvara denna passabla skrivelse.

4 gillar det här — visa vilka
22 Jul 2013
Bossen Admin
Trådstartare #366

Har befunnit mig i Portugal senaste tiden, detta då det är semestertider och jag likades knipa en billig resa ;) Men snart lär jag vara tillbaka på vanlig plats. Bryggan lämpar sig dock enbart för vissa uppgifter som mestandels innefattar support-ärenden. Så beroende på vad som gäller för dagen samt väder så väljs plats på dag/timbasis.

WASD gillar det här

Nu går ni väl allt offtopic va?

Jag tycker det är ganska rörigt att folk byter användarnamn och sen vet man inte vilka de är.

↗ till inlägget

Jag tycker det är ganska rörigt att folk byter användarnamn och sen vet man inte vilka de är.

Ja, men det finns väl ett sätt att kolla gamla användarnamn?

Hur vet jag dock inte.

Gå in på nåns profil så finns en tydlig "Visningsnamnhistorik"-knapp till höger.

↗ till inlägget

Säger han som bytte användarnamn för en månad sen. *host* dubbelmoral *host*
Epixa gillar det här
Bossen Admin
Trådstartare #371
↗ till inlägget

Det verkar bara hända när jag gör en "gammal" quiz, och det verkar endast påverka den senast (av mig) gjorda quizen.

Felet skall nu vara åtgärdat.

Offtopic: Finns även en ny frågasport, Fuskas Historia, prova gärna och gör den.

↗ till inlägget

Gå in på nåns profil så finns en tydlig "Visningsnamnhistorik"-knapp till höger.

Tackar herr WASD. Detta börjar gå mig på nerverna, jag är så seg när det gäller fuska's funktioner.. 

Jag har aldrig koll. WASD har mycket mer koll på allt än mig. Jag har fel för det mesta.

Ankor.

Senast ändrad:

WASD gillar det här
↗ till inlägget

Offtopic: Finns även en ny frågasport, Fuskas Historia, prova gärna och gör den.

Har man inte under medlemsnummer 100 så tror jag att det är väldigt svårt att göra bra ifrån sig på den frågesporten, det är är mer antikt än jag trodde att fuska kunde vara.
24 Jul 2013

Jag försöker söka efter "innehåll" så får jag bara fram 153 poster, när jag igentligen gjort över 800.

Det står "Sökning begränsad från 24-July 12", vad jag vet kunde man söka hur långt bak i tiden som helst förut?

Ska det vara såhär, eller är det nån slags bugg?

Bossen Admin
Trådstartare #375

"Mitt innehåll" är begränsad till 365 dagar, detta enligt rekommendation för forum med större databaser.

Dave37: Korrekt, det är ingen lätt frågesport.

Senast ändrad:

Annonserna på sidan bryter mot §3.5.

↗ till inlägget

"Mitt innehåll" är begränsad till 365 dagar, detta enligt rekommendation för forum med större databaser.

Men är detta det enda sättet att se 'alla' sina inlägg? Gamla inlägg är alltid väldigt trevligt att läsa någon sen kväll. Inte bara från en själv utan även från andra medlemmar.

Senast ändrad:

kattus gillar det här
↗ till inlägget

Annonserna på sidan bryter mot §3.5.

Alla annonser är väl reklam? :P

Senast ändrad:

1 Aug 2013

När man går in på startsidan så är det den gamla versionen?

↗ till inlägget

När man går in på startsidan så är det den gamla versionen?

Ja fuska.se och fuska.se/forum har väldigt olika layouts. Dock har det gjorts en del förändringar på fuska.se också.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.