MrKenway97 Skrivet 30 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2013 Har också funderat på det, men med tanke på att jag ska bli IT-tekniker blir det nog svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 6 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Har också funderat på det, men med tanke på att jag ska bli IT-tekniker blir det nog svårt!Då blir det nog svårt haha, vilken linje hade du tänkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Mitt förra inlägg var endast ren trollning - men min yrkesplan stämmer! Tänkte gå IT-El på IT-Gymnasiet. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Jag har ändrat mig igen, jag funderar på att hoppa gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.