SarahDessi Skrivet 16 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2013 Oki, jag laddade ner lite skins och vapen till Left 4 Dead 2 via Steam WOrkshop och de funkade å spela igår, dom laddade ner ganska fort och så. Sen Idag när jag skulle spela lite nu på morgonen hade alla grejjer försvunnit och nu står den bara och laddar :/ Trodde den laddade ner dom igår och att dom skulle vara där, varför e de så? Snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 16 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2013 (redigerat) Är inte steamworkshop ett ställe där man kan ladda upp och ner mods till spel? I så fall kan ju dom som gör modsen förstöra. Eftersom jag gör mods till vissa spel så vet jag hur lätt det är att förstöra tex när man laddar spelet, och eller förstöra omgivningen. bli av med det är det ju bara att ta bort modet från spelmappen. Redigerat 16 Mars 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 16 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2013 Är inte steamworkshop ett ställe där man kan ladda upp och ner mods till spel? I så fall kan ju dom som gör modsen förstöra. Eftersom jag gör mods till vissa spel så vet jag hur lätt det är att förstöra tex när man laddar spelet, och eller förstöra omgivningen. bli av med det är det ju bara att ta bort modet från spelmappen.Asså, kan spela, men int med modsen på :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 16 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2013 (redigerat) Asså, kan spela, men int med modsen på Ja, då tar du bort det senaste modet du la till när det började.Om det inte funkar vet jag inte något. Tips när du tar bort moden var noggrann de kan ha flera mappar. Om du inte kan köra med något mod kan du inte köra med något så är det. Redigerat 16 Mars 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.