FuskaBot Skrivet 16 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2013 Detta är den officiella Battlefield 3 (PlayStation 3)-tråden. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 18 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2013 (redigerat) Är det värt att ens köpa Bf3? När det finns Halo. Redigerat 18 Mars 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2013 Är det värt att ens köpa Bf3? När det finns Halo.Jag skulle säga det iallafall. Eller att du väntar på BF4 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2013 (redigerat) Jag skulle säga det iallafall. Eller att du väntar på BF4Jag försår inte det roliga i det, är det "typ" som cod. Då kommer jag absolut inte köpa det, Jag köpte cod har kört det 2 gånger tröttna efter det såg liksom inte det roliga i det. Men Nu snacka vi om bf3 inte om cod så jag ska inte dra förhastade slutsatser om ett spel jag inte har kört. Redigerat 19 Mars 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2013 Jag försår inte det roliga i det, är det "typ" som cod. Då kommer jag absolut inte köpa det, Jag köpte cod har kört det 2 gånger tröttna efter det såg liksom inte det roliga i det. Men Nu snacka vi om bf3 inte om cod så jag ska inte dra förhastade slutsatser om ett spel jag inte har kört. Imo är cod mer ett rush-spel där man inte behöver så mycket taktik. BF3 är mer ett strategi-spel där man behöver sina lagkamrater. Det jag anser med Battlefield är att det håller sig på en nivå att man alltid har känt att det har varit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.