Epixa Skrivet 4 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2013 Uppdatering- kan ladda upp bilder via url nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 5 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 Uppdatering- kan ladda upp bilder via url nu.Så nu kan jag ladda upp bilderna på imgur sedan från imgud ladda upp dem på din sida för att sedan länka här? :O _O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 5 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2013 (redigerat) Så nu kan jag ladda upp bilderna på imgur sedan från imgud ladda upp dem på din sida för att sedan länka här? :O _OLiksom det går men det är krångligt :p Den fungerar inte helt 100 än. Öppnade bara filezilla och höll på i 10 minuter innan jag skulle dra :p Redigerat 5 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 16 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2013 Helt ny design från grunden. Det är mycket tomma ytor. Om någon har en hemsida som vill ha lite reklam gratis så är det inget problem för mig. Men nu till punkt. Vad tycker ni :)? http://imageviewer.reklam/ Ska uppdateras lite inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 äre egen desajn på dän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2013 äre egen desajn på dän?Allt gjort själv 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 14 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2013 (redigerat) Kodar en ny design:kommer inte bli klar på ett tag. Redigerat 14 Augusti 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 7 Oktober 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2013 (redigerat) SÅDÄR var nya designen fixad http://imageviewer.reklam/ Och inget fusk denna gång Kodad i Notepad++ Redigerat 7 Oktober 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.