Hoppa till innehåll

Registrering


Epixa
 Dela

Rekommendera inlägg

Det jag inte förstår är att det är 6 personer som har registrerat sig idag.

 

Men ingen är aktiv det är ingen skillnad på forumet.

 

Det måste ju vara botar som gör massor av account?

 

Man undrar ju liksom varför det är så hög registrering av medlemmar och ingen av dom är aktiva.

 

 

 

/nu vet jag inte om liknande tråd finns.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De flesta som registrerar sig tror jag är personer som håller till på själva fusk delen. Där dem vill göra saker som kräver att man är registrerad som medlem. 

 

 

Sidan består ju inte bara av forumet, många registrerar sig väl för fusk-delen.

Ja men ändå? det borde ändå vara någon som registrerar sig för forumet med?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kollade användarna och alla ser ut att vara riktiga medlemmar, dvs inga spam-användare. Brukar vara rätt enkelt att avgöra beroende på hur e-postadress/IP ser ut. Så som flera säger så är det så att många registrerar sig just för de övriga delarna av Fuska.se och inte specifikt forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med tanke på hur det ser ut i medlemslistan och inlägg per person är det snarare mer förvånande när folk registrerar sig OCH skriver i forumet. Det är ju typ hälften av alla nu registrerade medlemmar som har inlägg över huvudtaget, och då utgör de nu registrerade ändå bara ca 1/3 av alla som någonsin har registrerat sig.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...