MrKenway97 Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 (redigerat) hej jag är 16 år och jag undrar vad man ska göra på sista banan i Red Dead Redemption. Efter att Jack Marston sagt till Edgar Ross "I ain't going nowere, old man!" sen direkt efter dör man. Redigerat 29 Mars 2013 av StarWarsBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Ska man inte duellera med honom då? Det tror jag att jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 29 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 ja kanske, det står ju i och för sig "Draw!" och det går över till dead-eye mode, men sedan när jag trycker på skjutknappen händer inget och han dödar mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 29 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Jag tror du måste markera alla ställen som du ska skjuta på innan du skjuter, jag kommer inte riktigt ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 29 Mars 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2013 Jo så var det tydligen, tack för hjälpen! Detta var femte gången jag klarade spelet.... Fattar inte hur jag kan ha glömt hur man gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.