Hoppa till innehåll

Sony Vegas For Cs 1.6


Lampa
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag har nu bestämt mig för att börja edita. Jag vill kunna edita "Counter-Strike 1.6" videos.

 

Jag jag recordar i "Counter-Strike" genom att skriva "record hej" i consolen och sedan stoppar jag recordet.

Sen går jag in i min cstrike map och flyttar filen som heter "hej.dem" till skrivbordet för att sen kunna edita denna video med olika effekter.

 

Felet är att jag inte kan öppna denna filen "hej.dem", och jag vet inte varför det inte går.

 

Har ni ett bra svar som kan hjälpa mig så snälla skriv det ; )

Eller så kan ni länka youtube videos på när någon editar cs video där han visar exakt hur man gör med denna filen som heter ".dem" för att kunna öppna det.

 

Tack i förhand

Mvh: Lampa ; )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Försök att byta format när du spelar in. Om det går alltså. Om inte det går så ska du försöka hitta en codec till Vegas. Googla "-dem codec" och du borde få resultat.

Hej!

Jag tror inte att det går att byta format när jag recordar i counter strike men du skrev också att jag kunde googla på "-dem codex" och det har jag gjort men inte hittat något som innehåller sony vegas 11.

 

Kan du snälla länka en länk där jag kan direkt downloada "-dem codec"? Hade varit snällt

 

Mvh: Lampa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan. Det går inte att använda demo klipp som en mediafil då den bara representerar punkter och händelser i CS, så du får spela upp demot i CS och recorda där.
Detta gör du genom kommandot "play [demonamn]" om jag inte minns fel.

Redigerat av Killingspree
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan. Det går inte att använda demo klipp som en mediafil då den bara representerar punkter och händelser i CS, så du får spela upp demot i CS och recorda där.

Detta gör du genom kommandot "play [demonamn]" om jag inte minns fel.

Ty för svaret : )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...