Kira1 Skrivet 5 April 2013 Rapport Skrivet 5 April 2013 TetrisMaster/Starwars är ett troll i ignorera honom bara. Ont ja jag är tillbaka Hej. 1 Citera
MrKenway97 Skrivet 5 April 2013 Författare Rapport Skrivet 5 April 2013 TetrisMaster/Starwars är ett troll i ignorera honom bara. Ont ja jag är tillbaka Hej. Du kan inte fly från ditt öde, fable1. En gång troll, alltid troll. Citera
Horizon Skrivet 5 April 2013 Rapport Skrivet 5 April 2013 TetrisMaster/Starwars är ett troll i ignorera honom bara. Ont ja jag är tillbaka Hej.Trevligt att ha dig här. :) Citera
MrKenway97 Skrivet 5 April 2013 Författare Rapport Skrivet 5 April 2013 Neeeej!!!!!! Det är inte tänkt att sluta så här! Alla gillar fable och hatar mig nu?!?! NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!! Skämt åsido: Lås tråden Raptomex. Citera
Epixa Skrivet 6 April 2013 Rapport Skrivet 6 April 2013 Ni behöver inte överdriva detta? Detta är utanför gruppforumet. Citera
Svampen2 Skrivet 6 April 2013 Rapport Skrivet 6 April 2013 Hej fable1! :D har saknat dig på forumet.Gillar du death note? Citera
MrKenway97 Skrivet 6 April 2013 Författare Rapport Skrivet 6 April 2013 Jaja, nog gillar fable1 Death Note allt! :) Du skulle se alla våra MSN konveresationer där han får kira-damp. xD Skämt åsido...... Välkommen tillbaka får väl jag också hälsa honom! Citera
Svampen2 Skrivet 6 April 2013 Rapport Skrivet 6 April 2013 fable1 är en väldigt cool person! Och kiras damp skratt är inget att underskatta Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.