Kira1 Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 TetrisMaster/Starwars är ett troll i ignorera honom bara. Ont ja jag är tillbaka Hej. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 5 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 TetrisMaster/Starwars är ett troll i ignorera honom bara. Ont ja jag är tillbaka Hej. Du kan inte fly från ditt öde, fable1. En gång troll, alltid troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 5 April 2013 Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 TetrisMaster/Starwars är ett troll i ignorera honom bara. Ont ja jag är tillbaka Hej.Trevligt att ha dig här. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 5 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2013 Neeeej!!!!!! Det är inte tänkt att sluta så här! Alla gillar fable och hatar mig nu?!?! NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!! Skämt åsido: Lås tråden Raptomex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Ni behöver inte överdriva detta? Detta är utanför gruppforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Hej fable1! :D har saknat dig på forumet.Gillar du death note? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 6 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Jaja, nog gillar fable1 Death Note allt! :) Du skulle se alla våra MSN konveresationer där han får kira-damp. xD Skämt åsido...... Välkommen tillbaka får väl jag också hälsa honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 fable1 är en väldigt cool person! Och kiras damp skratt är inget att underskatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.