pixoy Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Hej! Jag är en tjej som söker efter ett gammalt PC spel som heter Sunes party. Hade det när jag var mindre då man fick köpa det i glassbilen för typ 25 kr! Nu letar jag som en galning efter detta roliga spel igen är det någon som har det så betalar jag gärna mycket för det :) ! Skriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 (redigerat) Det är alltid möjligt att få tag på. Men tyvärr har jag inge. Googlade och hittade Torrent sidor med det. Jag vet forumets regler om det. Jag får inte prata om liknande eller så och då rekummmenderar jag dig att köpa det om det finns någonstans. Redigerat 6 April 2013 av Nimrood Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pixoy Skrivet 6 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Det är alltid möjligt att få tag på. Men tyvärr har jag inge. Googlade och hittade Torrent sidor med det. Jag vet forumets regler om det. Jag får inte prata om liknande eller så och då rekummmenderar jag dig att köpa det om det finns någonstans.Det finns tyvärr inte längre! Har pratat både med utgivaren och författarna till sune. Det slutades tillverkas -99. :( Nu måste jag hitta någon som har det :) Hittade själv inga torrentsidor om sunes party, bara pussjakten som jag inte vill ha! typiskt,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 28 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2013 Jag har det spelet Spelar det inte längre dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2013 Jag har det spelet Spelar det inte längre dockvar en broder och sälj det till tösen 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 30 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2013 (redigerat) var en broder och sälj det till tösen Finns 1 problem Hon / han som vill ha det kan bo var som helst i sverige. Redigerat 30 Juli 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2013 Finns 1 problem Hon / han som vill ha det kan bo var som helst i sverige.det är därför vi har ett postsystem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 30 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2013 Bra tänkt väntar dock lite tills personen ifråga skriver i tråden igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FawKes374 Skrivet 31 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2013 Någon som vet vart man köper zoo tyconn dinosaur digs snälla jag ber berätta eller om ni inte vet skriv hur mycket och vill inte att det ska va så mycket repor på skivan inga alls faktiskt men snälla skriv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 31 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2013 Någon som vet vart man köper zoo tyconn dinosaur digs snälla jag ber berätta eller om ni inte vet skriv hur mycket och vill inte att det ska va så mycket repor på skivan inga alls faktiskt men snälla skrivhttp://lmgtfy.com/?q=zoo+tyconn+dinosaur+digs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FawKes374 Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 http://lmgtfy.com/?q=zoo+tyconn+dinosaur+digsVad ska jag göra där dåVad ska jag göra nu jag fattar inte vart kan jag köpa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 5 September 2013 Rapport Dela Skrivet 5 September 2013 Vad ska jag göra där dåVad ska jag göra nu jag fattar inte vart kan jag köpa spelet köp det på nätet förslagsvis vad tror du google och internet är skapat för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.