MrKenway97 Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Hejsan! Vart kan man köpa en sån där bra datormaskin som klarar spelet Far Cry III? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Kolla på internet, brukar finnas mycket grejer där! :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 (redigerat) Kolla på internet, brukar finnas mycket grejer där! Helt säker på det? Hört att det inte säljs längre. Btw, det heter datamaskin. Redigerat 7 April 2013 av Draghguggwhor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Helt säker på det? Hört att det inte säljs längre. Btw, det heter datamaskin.Annars kan man kolla i en sådan telefonkatalog och ringa någon datormaskins service. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 7 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Jag minns den här tråden som om det var igår jag skapade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 April 2013 Rapport Dela Skrivet 11 April 2013 Jag med.. <3 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.