Rhino Skrivet 11 April 2013 Rapport Dela Skrivet 11 April 2013 (redigerat) Jag har extremt lite att gå på, Men skulle någon hitta den så är jag evigt tacksam. Den är gammal. 2000+ talet tror jag. Och det ändå man hör att dom sjunger är typ Qboy, låter som dom säger queboy i typ refrängen.. Skit svårt det här xD Tror det är någon svart som sjunger. Vet att det finns en tråd som heter Låt tråden blabla men ville starta en enskild så alla ser! ''blabalbalab Queboy! blablablabala queboy!'' HITTADE DEN Redigerat 11 April 2013 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 11 April 2013 Rapport Dela Skrivet 11 April 2013 Vilken genre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2013 Vilken genre?Skulle nog vara lite energirik hiphop/rap. Lite techno bakrund också. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 11 April 2013 Rapport Dela Skrivet 11 April 2013 Enda jag hitta, ingen om det är den du letar efter,http://www.youtube.com/watch?v=pS8JpjMBxXE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2013 (redigerat) OMFG HITTADE DEN!!!! Nej hittade den precis, Tack ändå :D <3 Redigerat 11 April 2013 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 11 April 2013 Rapport Dela Skrivet 11 April 2013 Hafe jag bara sett tråden lite tidigare hade jag kunnat säga att det var Teddybears sthlm - Hey Boy :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2013 Hafe jag bara sett tråden lite tidigare hade jag kunnat säga att det var Teddybears sthlm - Hey Boy Jaha! Trodde typ ingen visste den :D Fan vad glad ja blev när ja hittade den shit <3 :D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.