Paul4481 Skrivet 12 April 2013 Rapport Dela Skrivet 12 April 2013 Hej jag heter Henrik Nån tjej har dumpat mig!Plase 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 12 April 2013 Rapport Dela Skrivet 12 April 2013 (redigerat) Bra information! Jag förstår ditt problem. Be henne byta namn till Henrik. Redigerat 12 April 2013 av Gudas 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 12 April 2013 Rapport Dela Skrivet 12 April 2013 Begick ni otukt med varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 12 April 2013 Rapport Dela Skrivet 12 April 2013 Eftersom du inte ger ifrån dig så mycket information kan jag tyvärr inte ge dig mina proffsiga tips inom detta ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SAFT Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 Haha, förstår inte riktigt ditt problem men det bästa är väl bara att försöka glömma det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 Gå vidare ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2013 Henrik jag ska inte låta dryg men vem fan bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Visa ditt otvättade buskiga könsorgan, det gillar de. Det har någonting med lukten att göra, om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 17 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Visa ditt otvättade buskiga könsorgan, det gillar de. Det har någonting med lukten att göra, om jag inte minns fel.Du vet verkligen allt. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamten39 Skrivet 5 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2015 Och i din tråd förra veckan var det en kompis som dumpat dig för en tjej. Du kanske ska ta dig en funderare på varför folk verkar fly från dig? Det kan ju ha med ditt öppna sätt du så tydligt beskriver dina problem på eller din personliga hygien, du kanske ska tillbringa mer tid i duschen än framför datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 11 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2015 Och i din tråd förra veckan var det en kompis som dumpat dig för en tjej. Du kanske ska ta dig en funderare på varför folk verkar fly från dig? Det kan ju ha med ditt öppna sätt du så tydligt beskriver dina problem på eller din personliga hygien, du kanske ska tillbringa mer tid i duschen än framför datorn?Du verkar ha tillbringat allt för mycket tid i duschen 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamten39 Skrivet 15 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2015 Du verkar ha tillbringat allt för mycket tid i duschen Möjligt men jag har ändå vänner som inte dumpar mig för tjejerna så något måste jag ju göra rätt : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.