Dmfinearts Skrivet 17 April 2013 Rapport Dela Skrivet 17 April 2013 Inkommer här med några av mina senaste Konsoler som gjorts men airbrush / custompaint. ---- Skyrim --- Black Ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 17 April 2013 Rapport Dela Skrivet 17 April 2013 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dmfinearts Skrivet 17 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2013 Tack....har även gjort lite olika motiv på Xbox 360 oxå :) alltid lika roligt att hålla på med airbrushen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dmfinearts Skrivet 17 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2013 Inkommer här med ett litet udda projekt på denna tråd, men ändå helt klart värd att visa Detta projekt är med en Mc-hjälm utav " Patriots of the North " ett litet filmklipp har jag gjort för att kunna visa lite hur självaste processen har gått....fattas enbart klarlacken....Enjoy !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 Grymt snyggt gjort på hjälmen där ! Med det kan du gå långt ^^ Gör du graffiti också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dmfinearts Skrivet 18 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 VOLFI --- Näää tyvärr...men detta görs även på väggar inomhus :) Jag använder mig bara utav Airbrush spruta Airbrush Iwata Custom Micron CM C :) funkar perfekt till mer detaljerat motiv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 VOLFI --- Näää tyvärr...men detta görs även på väggar inomhus Jag använder mig bara utav Airbrush spruta Airbrush Iwata Custom Micron CM C funkar perfekt till mer detaljerat motiv Ahh! får tips min kompis om det ! ^^ Ty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.