Proccito Skrivet 1 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2013 Hejsan! Jag försöker installera lite mods till min Technic-värld, och stöter på problem när det kommer till CARuins-modden.Hur installerar jag den i technic?Jag har kollat på youtube och google, men jag kan inte hitta någonting som hjälper mig.Jag har testat att lägga in modden i "mods"-mappen, utan att något händer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 2 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2013 Fattar inget av det du vill göra :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2013 Fattar inget av det du vill göra Jag vill installera CARruins i Technic-pack, ett modpacket i Minecraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 3 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2013 (redigerat) Ja förmodligen, fortsätt testa dig fram. Det går väll bara att modda Technic? käraste Proccito. Redigerat 3 Maj 2013 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg