misssandra Skrivet 8 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2013 Förut laddade jag ner mycket nya prylar till mitt TS3, men från att jag installerade TS3 Seasons så har jag inte kunnat ladda ner något. Det står att jag inte har den senaste speluppdateringen när jag uppdaterade spelet för bara 2dagar sen. Så jag kollade runt lite och upptäckte att det bara var mitt TS3 som uppdaterades, inte mitt TS3 Seasons. Pga det kan jag inte installera in mina nya saker in spelet. Är det någon som vet hur jag kan göra för att uppdatera "hela spelet", eller vad det Kan vara för fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 8 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2013 Testa med att bara installera The sims 3 . sedan efter uppdaterat klart lägg till Seasons. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2013 (redigerat) Ta bort seasons och fixa det från en annan källa då. Ja jag vet att man inte får tala om det. Redigerat 9 Maj 2013 av Nimrood Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg