Hoppa till innehåll

Dags För Ett Nytt "flest Aktiva Användare"-Rekord


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag vill inte vara negativ. Men jag skulle inte kunna tro att det här forumet kommer bli så populärt. Kanske startsidan om ens det.

Tyvärr är de mer spel som är gjorde för online och då kan man inte fuska. Så trappan går neråt admin. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lägger det på min lista med ideer så får vi se. Bör inte inte så svårt att fixa, dock är nackdelen att de blir mer ändringar på forumet vilket försvårar framtida uppgraderingar ev.

Det är ju smart tänkt att försöka hålla det enkelt så det är lätt att uppgradera i framtiden. Men kom ihåg att avvikelser från grundversionen är vad som gör fuska verkligt unikt från alla andra IPB-sidor. Det är det som gör fuska roligt och populärt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Offtopic:

Helt klart, och avvikelser kommer att göras, dock på ett sådant sätt att de minimerar ändringarna i IPB och hamnar så långt det går utanför IPB. Därav kan inte ändringar "bara" göras utan de kräver lite planering och tanke innan de genomförs. Dock är detta något som bör diskuteras i feedback-tråden och inte i denna.

 

Ontopic: Info om rekordförsöket kommer att gå ut i nyhetsbrevet som skickas på fredag även för att se till att så många som möjligt vet om försöket.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker själv forumet har blivit mer aktivt sedan jag kom hit xD

 

Sedan att det är mer online spel tror jag inte spelar någon roll... När funktionen om att man kan ändra texten i fusken tänkte jag skriva några.

Jag tänker mig mer att GUIDER och TIPS på svenska kommer bli populärt ! 

 

 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker själv forumet har blivit mer aktivt sedan jag kom hit xD

 

Sedan att det är mer online spel tror jag inte spelar någon roll... När funktionen om att man kan ändra texten i fusken tänkte jag skriva några.

Jag tänker mig mer att GUIDER och TIPS på svenska kommer bli populärt !

 

Yes, du är värkligen ett behov för forumet utan dig så skulle forumet ruttna snabbare. Du gör allt mer livligt enligt min åsikt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då var det ungefär 5 timmar kvar till rekordförsöket. Dessvärre krockar det lite med VM-finalen i Hockey, men vi får väl se om vi ändå kanske kan sätta ett rekord.

Kommer med mer Logon som jag gjort betydligt noggrannare. Admin jag var tillockmed själv missnöjd över de där bilderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1008 (Etttusenåtta) besökare inne samtidigt på Fuska.se! Magiskt! Tack alla ni som deltog i rekordförsöket!

 

Nu är det dags för period 2 (två) i VM-finalen, nu tar vi och vinner den med! =)

Wow! Man kan ju inte tro att det är sant! Redigerat av Dave37
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...