Hoppa till innehåll

Dags För Ett Nytt "flest Aktiva Användare"-Rekord


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

När vi lanserade nya Fuska i början av Mars så nollställde vi vår "Flest aktiva användare"-räknare. Sedan dess så var vi ett rekord från 13 april 2013 på 384 samtidiga besökare.

 

Som en liten kul grej så tänkte jag att vi skulle kunna försöka slå rekordet. Så planen blir att alla går in på sidan kl 21 nu på söndag, 19:e maj 2013.

 

Så sprid gärna vidare och lägg in påminnelse i era kalendrar i mobiler/datorer etc så ni inte missar.

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När vi lanserade nya Fuska i början av Mars så nollställde vi vår "Flest aktiva användare"-räknare. Sedan dess så var vi ett rekord från 13 april 2013 på 384 samtidiga besökare.

 

Som en liten kul grej så tänkte jag att vi skulle kunna försöka slå rekordet. Så planen blir att alla går in på sidan kl 21 nu på söndag, 19:e maj 2013.

 

Så sprid gärna vidare och lägg in påminnelse i era kalendrar i mobiler/datorer etc så ni inte missar.

Det skall inte glömmas ! just nu är jag här mer än på facebook :) !! 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wow det här är så coolt! För att bara vara 26 år admin har du så fantastiskt mogna och häftiga idéer för att sprida sidan till nya människor och göra den mer populär! Räkna med mig jag ska vara inne i flera tabbar på söndag bara för att visa mitt fulla stöd!

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det skall in på ditt add0n

 

--------

 

Drar ut det på facebook också !

Det är något för serversidan. Annars måste addonet kollat varje gång hur många som är inne, och fråga en extern server om det slår nuvarande rekordet. Jag erbjuder mig gärna som utvecklare för admin :3
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...