💬
Logga in
Fuska.se

Hockey Vm 2013

11 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin
Trådstartare #1

Då är det dags för en förhoppningsvis skön match mellan Sverige - Finland. Matcher som enligt mig ofta varit väldigt underhållande.

Vad tror ni om matchen? Själv tippar jag att Sverige vinner med 3-2.

Dagens match visas på TV4 samt TV4play.se med start kl 15.00.

Nivå 0 · Nykomling

Kollar aldrig på hockey osv. Men när väl Sverige - Finland måste kollas ! Dock vet jag inte vilka jag skall hålla på eftersom farsan är halv finsk. 

Nivå 0 · Nykomling

VM är inte intressant alls för mig, men jag har ändå sett ett par matcher som har spelats. Tippar 4-2 till Sverige.

Nivå 0 · Nykomling Moderator

Om Sverige spelar som mot Kanada så kan det gå vägen. Men något säger mig att det blir en finsk seger idag. 

Nivå 0 · Nykomling

Sverige vinner även om jag är 25 % finsk och 3 % dansk så vinner sverige såklart.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Kollar aldrig på hockey osv. Men när väl Sverige - Finland måste kollas ! Dock vet jag inte vilka jag skall hålla på eftersom farsan är halv finsk. 

Halv-finsk ja.

Är morsan mer än halv-svensk, så gör det att du är mer åt det svenska hållet, så du bör hålla på Sverige ;)

Ontopic: Jag bryr mig inte om sport, men bara för att, tippar jag 2-2

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Halv-finsk ja.

Är morsan mer än halv-svensk, så gör det att du är mer åt det svenska hållet, så du bör hålla på Sverige

Vem vinner på övertid/straffar sen då?

Sverige spelade ju bra mot Kanada så då har vi väl en chans. Men spelav vi som alla andra matcher bli vi köttade. Så

4-3 ifall vi spelar bra

2-5 ifall vi spelar som innan Kanada

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vem vinner på övertid/straffar sen då?

Där ser du hur mycket jag kommer ihåg om sport ;)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Halv-finsk ja.

Är morsan mer än halv-svensk, så gör det att du är mer åt det svenska hållet, så du bör hålla på Sverige

hehe som sagt egentligen bryr jag mig inte. men säger man det till några som kollar på hockey får de ju tuppjuck på en... Så man får väl hålla sig på mainstream och heja på Sverige ^^

19 May 2013
Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin
Trådstartare #10

VM-guld! Fantastiskt! Ingen dålig finalmatch heller =) Eller vad säger ni! http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/sorcerer.gif

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

VM-guld! Fantastiskt! Ingen dålig finalmatch heller =) Eller vad säger ni! 

Kollade ej på matchen, men alla hektiska posts på facebook var relativt avslöjande... 

Gillar inte hockey :p

20 May 2013
Nivå 0 · Nykomling

Grymt att Sverige vann !

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in