fubbis Skrivet 18 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2013 (redigerat) Om ni letar efter en bra minecraft server som är både svensk och online 24/7 så är derpnet en bra server. Det finns lite plugin som shops, warps och home etc.Servern ägs av DerpshCat som också finns på fuska.se server-ip: derpnet.nu Redigerat 25 Maj 2013 av fubbis 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 20 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2013 Min dator klarar inte mineraft :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 21 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2013 Min dator klarar inte mineraft :(Ingens klarar av det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Ingens klarar av det.Då har vi ALLA något gemensamt! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Då har vi ALLA något gemensamt! ^^Minecraft server har förstört 2 datorer för mig. Och ingen dator klarar Minecraft's fyrkantiga grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 Minecraft server har förstört 2 datorer för mig. Och ingen dator klarar Minecraft's fyrkantiga grafik.Fast beror ju även på vad man gjorde på minecraft servern som gjorde så datorn pajjjjjade :S Min CPU + RAM klarar minecraft.. Men inte mitt grafikkort ! haha! xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 22 Maj 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 vaaa, jag kan köra minecraft på min dator med far render distance + och fina mods och texture packs, kunde till och med köra det på in förra(utan alla extra saker) helt smooth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2013 (redigerat) Fast beror ju även på vad man gjorde på minecraft servern som gjorde så datorn pajjjjjade :S Min CPU + RAM klarar minecraft.. Men inte mitt grafikkort ! haha! xDModade ut en hel värld i TNT och körde 7 online på den. Alla hade gamemode en sen vart det inte roligt längre. Ram used by server: 4GB CPU used by server: 100% Redigerat 22 Maj 2013 av Nimrood 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 25 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2013 Jahaja, va trevligt med lite reklam, antar jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg