💬
Logga in
Fuska.se

Ny Logo I Forumet - Tävling

47 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Får hänvisa det till det inofficiella skal-projektet här på Fuska.se. Det kommer komma ett nytt skal om ett tag, då kommer det att ha Fuskas vanliga logga.

Nu kommer jag faktiskt inte ihåg hur den gamla logan såg ut (XD) men jag tycker den som finns nu är väldig snygg.

6 Dec 2013
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

admin får väl skriva upp skulden på en lite lapp då tills han kommer på något sätt att återgälda den.

Inte för att dra upp en gammal tråd men 10 mynt av ngt hade ju varit najs :) Då loggan jag gjorde fortfarande används och att ngn lägger in lite snö och får massa mynt, tycker inte jag är rättvist!

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark
↗ till inlägget

Inte för att dra upp en gammal tråd men 10 mynt av ngt hade ju varit najs Då loggan jag gjorde fortfarande används och att ngn lägger in lite snö och får massa mynt, tycker inte jag är rättvist!

Läs första inlägget: "Ingen ersättning utgår för detta utan det man "vinner" är äran att ens egen logo används här i forumet."

Är man med i leken får man leken tåla eller vad säger man

Gudas reagerade på det här
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Läs första inlägget: "Ingen ersättning utgår för detta utan det man "vinner" är äran att ens egen logo används här i forumet."

Är man med i leken får man leken tåla eller vad säger man

Men nu när min logga som jag skapade återanvänds i en tävling, där man vinner mynt.

Tycker det är tråkigt bara..

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Men nu när min logga som jag skapade återanvänds i en tävling, där man vinner mynt.

Life's a bitch.

7 Dec 2013
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men du måste känna dig stolt att din logo var så bra, att den återanvänds i en annan tävling!

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag förstår din tanke, men nu var ju uppgiften att "pynta" den redan befintliga loggan, inte att göra en ny. 

Nivå 4 · Lärling

Men ändå! xD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in