Hoppa till innehåll

Max Friscobröd


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Detta är det godaste brödet jag någonsin ätit. Jag vet inte vad det är som gör det, men det är en så enorm smakskillnad från andra bröd och det har lite gulare färg. Osten som också finns i bild rekommenderas även.

post-7291-0-29171100-1370607343_thumb.jpg

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att brödet är gott fast mättar det mer än vanligt bröd eller vad det bara min mage som just då inte klarade av att äta särskilt mycket?

Jupp, jag klarade inte av att äta något knappt heller sist jag åt det. Det känns mer matigt fast även brödet känns fast och gummiliknande konsistens. Man måste ha stor magsäck om man ska lyckas få ner några burgare med de bröden på. 

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag blev mätt på två hamburgare av de i bild och fick spara den sista tills senare. Så ja brödet kan säkert vara mer mättande. Annars har jag ätit 3 på en gång utan problem med samma ingrediens fast annat bröd, som dessutom vägde samma.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Du min Vän är lycka. Mat till många familj.

 

Max är bra restaurant. Hamburgare på Svenska. Jag gillar. 

 

Bröd god.

Jag gillar bröd men good inte. Jag brukar resturant gå du gilla jag inte inte gilla bröd max Hamburgare bröd svenska tyska fin len ulle-bulla-kalle-mumma.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...