WASD Skrivet 7 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2013 Detta är det godaste brödet jag någonsin ätit. Jag vet inte vad det är som gör det, men det är en så enorm smakskillnad från andra bröd och det har lite gulare färg. Osten som också finns i bild rekommenderas även. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2013 Frukost? Hehe fick det som första intryck.. Måste vara mjölken och osten på bordet som gör det. Men helt klart väldigt gott bröd, synd bara att det inte kunde vara billigare... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 7 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2013 Äter det varenda gång jag äter hamburgare, världens bästa bröd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Mjölk till Pizza, Hamburgare. Är det godaste som finns!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 10 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2013 Mjölk till Pizza, Hamburgare. Är det godaste som finns!!!Menar ddu nu segflytande vätska? Som inte alls smakar mjölk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 11 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 Jag tycker att brödet är gott fast mättar det mer än vanligt bröd eller vad det bara min mage som just då inte klarade av att äta särskilt mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 11 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 (redigerat) Jag tycker att brödet är gott fast mättar det mer än vanligt bröd eller vad det bara min mage som just då inte klarade av att äta särskilt mycket?Jupp, jag klarade inte av att äta något knappt heller sist jag åt det. Det känns mer matigt fast även brödet känns fast och gummiliknande konsistens. Man måste ha stor magsäck om man ska lyckas få ner några burgare med de bröden på. Redigerat 11 Juni 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 Jag blev mätt på två hamburgare av de i bild och fick spara den sista tills senare. Så ja brödet kan säkert vara mer mättande. Annars har jag ätit 3 på en gång utan problem med samma ingrediens fast annat bröd, som dessutom vägde samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 11 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2013 Brödet kan vara gott ibland och mycket mer matigare än vanligt bröd men jag mår illa av det ibland, speciellt ihop med dressing och mjölk. Smaken är annars god. 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 12 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2013 cheeseburgare på mc bör räcka för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vladislav Skrivet 22 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2013 Du min Vän är lycka. Mat till många familj. Max är bra restaurant. Hamburgare på Svenska. Jag gillar. Bröd god. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2013 Du min Vän är lycka. Mat till många familj. Max är bra restaurant. Hamburgare på Svenska. Jag gillar. Bröd god.Jag gillar bröd men good inte. Jag brukar resturant gå du gilla jag inte inte gilla bröd max Hamburgare bröd svenska tyska fin len ulle-bulla-kalle-mumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.