Connection Skrivet 19 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2013 (redigerat) Jag har köpt en hd pvr 2 gaming edition och allt är inkopplat som det ska och allt. Har installerat Arcsoft ShowBiz som man fick med till datorn. Fick fram bilden och allt men bilden blir ca 4 sekunder efter det jag spelar på min tv. Då det är jobbigt då jag inte kan filma med headsetet i datorn utan måste ha den i till ps3:et för att få samtidigt ljud och bild (antar jag), men då är problemet att jag inte får ljud från mitt headset. Har kollat på alla ljudinställningar, kollat runt mycket på youtube och google men inget av de jag gjort har varit mitt problem?Det där med 4 sekunder efter är säkert för hdmi'n då jag har den man fick med som inte är "super speed" utan en helt vanlig, men jag tror inte att en "super speed" hdmi kabel skulle göra så att bilden kom exakt samtidigt på Arcsoft ShowBiz. Tror jag. Vill veta vad ni kan! Redigerat 19 Juni 2013 av Connection Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 20 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2013 Är det säkert att ljud porten är i när du testar? annars har jag ingen aning. Hört att det blir lätt krångel med de där pvr lådorna. har tyvärr inte någon själv :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 20 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2013 Vilken ljud port? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2013 Ändra ljudinställningarna så att ljudet från headsetet går genom TVN istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 22 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2013 Ändra ljudinställningarna så att ljudet från headsetet går genom TVN istället. Ljudinställningarna på ps3t eller datorn? Har hållt på och grejat på ljudinställningarna på ps3t men det funkade inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2013 Trasig pvr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 22 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2013 Ljudinställningarna på ps3t eller datorn? Har hållt på och grejat på ljudinställningarna på ps3t men det funkade inte...Tillbehörsinställningar på ps3t 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 22 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2013 Tillbehörsinställningar på ps3tTestat det, men det funkar inte. Använder ett px21 så jag tror jag behöver en mixer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.