Varmsoja Skrivet 21 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2013 Har stora bekymmer med hur jag ska mina ( heter det så?) de stenar med rött i sig. Som ni förstår är jag mycket okunnig i ämnet XD. Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2013 Redstone?Vad är ditt problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 21 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2013 (redigerat) Redstone?Vad är ditt problem?han behöver en bra pickaxe. Redigerat 21 Juni 2013 av Epixa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 21 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2013 Man behöver en Iron eller Diamond pickaxe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 22 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2013 Jag googlade och hittade att fler hade problem med det. Appen är inte uppdaterad och du kan då inte hugga redstone (Det röda). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2013 Kolla om du har riktiga appen elr om du bara har gratis version? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2013 Kolla om du har riktiga appen elr om du bara har gratis version?"Om det är gratis-appen så går det ju att få tag på betal appen helt gratis." -Snubbe med skitnödig röst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Varmsoja Skrivet 23 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2013 Tackar XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg