Hoppa till innehåll

Hur Spelar Man Online På Saintsrow3?


Gäst Jesper93
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Jesper93

Hej jag laddade i söndags ner Saints row the third via steam i hopp om att kunna spela online med min kompis som också har köpt spelet via steam. När spelet väl var klart klockan 1 på natten så skulle vi börja spela online med varandra. Så jag gick in i Co-op Campaign  och tryckte på online som han sagt åt mig att jag skulle göra när jag sen trycker på invite friend och får upp hans namn och invitar honom så händer inget mer. Han säger till mig att han accepterat inviten men att jag måste acceptera honom för att han ska kunna spela med mig? ändrade även från privat till friends only  och open to all men inget hjälpte heller  Hur ska vi göra tacksam för svar

 

Ps Ligger tråden fel så får mod fytta 

post-105461-0-67782100-1372243582.jpg

Redigerat av Jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag brukar helt enkelt bara starta min campaign, och bjuda in han jag ska spela med via Steam, "Invite to game" tror jag det ska stå (i menyn brevid namnet).

Då när han försöker joina kommer det upp en liten ruta som frågar om du vill tillåta han att spela med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesper93

ok så när du är inne i co-op campaign så invitar du via steam hur är det sen? brukar den lilla rutan bara poppa upp inne i spelet där det står att du måste acceptera?

Redigerat av Jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesper93

Shift + Tab = öppnar steam i spelet, kolla där om du kan accepta invite eller något

Nice tack för era svar ska pröva era tips när han kommer hem på söndag

Redigerat av Jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...