JJespeRR Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 Har dom på Youtube samma grafikinställningar som du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 (redigerat) FORMATERA SKITEN OCH INSTALLERA JAVA SEN MINECRAFT! INGET BAJS SOM STÖR! Redigerat 2 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 FORMATERA SKITEN OCH INSTALLERA JAVA SEN MINECRAFT! INGET BAJS SOM STÖR! Nu får du lugna dig lite på CAPS :) Klart det kan lösa det :)Men det enklaste är ju att installera om JAVA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 (redigerat) Yes! Gav inte heller några stora förändringar. Klarar liksom LoL med 60fps konstant, skumt som fan. Och det är ju rätt stor grafikskillnad på de spelen. Inte för att LoL har speciellt bra grafik heller men ni förstår. LoL förstör din dator. Minecraft förstör inte bara datorn, spelet gör så det bara blir lite sandkorn inuti chassit! Var god och avinstallera programmet vid namn: Minecraft Redigerat 2 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 Yes! Gav inte heller några stora förändringar. Klarar liksom LoL med 60fps konstant, skumt som fan. Och det är ju rätt stor grafikskillnad på de spelen. Inte för att LoL har speciellt bra grafik heller men ni förstår. hehe. Minecraft tar mer än LOL och WOW samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 (redigerat) hehe. Minecraft tar mer än LOL och WOW samtidigtTror han kör på lägsta på LoL. Jag kommer dock upp i 80-90 FPS på LOL med maxade grafikinställningar. Minecraft vet jag inte. Redigerat 2 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 Tror han kör på lägsta på LoL. Jag kommer dock upp i 80-90 FPS på LOL med maxade grafikinställningar. Minecraft vet jag inte. Du kan ändra några inställningar i LOL tror jag så du kan få 200-300 fps. Det funkar iallafall I wow.. jag ligger på 120fps på wow..minecraft DÖDAR mitt grafikkort så där ligger jag max runt 50fps. Med lägsta inställningar på optifine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 NVIDIA GeForce GT630M (1GB Dedicated VRAM) Uppdatera Grafikkortet och Installera: GeForce Experience Och låt programmet optimera vad du kan spela på för grafik. Låt programmet ställa in grafikinställningarna så det går att spela. Programmet ställer in på alla spel vilken grafik som är bäst för din dator= max fps (som går att komma upp i, med de bästa grafikinställningarna din dator klarar. *Den brukar satsa på 60 FPS*)Annars byter du skärm (om skärmen maxar på 30 fps) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.