V0LFI Skrivet 29 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2013 (redigerat) Hej alla fuskare! xD Jag har gjort en steam grupp för alla som är här inne på fuska.se/forum!Anledning till att jag gjort gruppen är för att hitta om någon vill köra CS:GO ranked Men du kan även gå med i gruppen för att hitta andra som spelar samma spel som dig, Kanske ni då kan spela tillsammans? Länk till gruppen: http://steamcommunity.com/groups/fuskase# Gruppen är öppen för alla att vara med i!Ha det gött! Säg vilka spel jag skall associera gruppen med så alla spel vi spelar finns med! Redigerat 29 Juni 2013 av V0LFI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 30 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2013 (redigerat) Najs ska joina gruppen så fort jag loggar in på steam Associera gruppen med Saints Row the third för det är vad jag spelar :P Redigerat 30 Juni 2013 av Jesper93 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 30 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2013 Najs ska joina gruppen så fort jag loggar in på steam Associera gruppen med Saints Row the third för det är vad jag spelar Lagt till ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 1 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 (redigerat) Jag joinar gärna, dock spelar jag inte CS Edit: Jag heter Snigel på Steam Redigerat 1 Juli 2013 av BURK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 1 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2013 Jag joinar gärna, dock spelar jag inte CS Edit: Jag heter Snigel på Steam Säg till vilka spel du spelar så lägger jag till dem i gruppen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg