Rhino Skrivet 11 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2013 Nu är det så att jag blev jätte sugen på att lira Battlefield 3 som jag har köpt legit på Elgiganten, så inget crackat osv. Men problemet är att jag glömt bort mitt Origin-inloggning epost. Har typ 3 stycken och har kollat alla eposter men hittar inte rätt. Hur ska jag göra? Vet vad mitt ID är, men kan inte lösenordet, och för att få tillbaka lösenordet måste man kunna epostadressen dit lösenordet kommer skickas. Svårt att förklara, hoppas ni förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 13 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2013 Gör ett nytt acc med en annan epost adress och ha battlefield 3 på det accet. Annars så får du bara testa dig framåt med alla dina/tänkbara/relaterades epost adresser och se om du får något mail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2013 Gör ett nytt acc med en annan epost adress och ha battlefield 3 på det accet. Annars så får du bara testa dig framåt med alla dina/tänkbara/relaterades epost adresser och se om du får något mailKör nog på ett nytt isånnafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 KOntakta support ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.