Ejmil Skrivet 13 April 2017 Rapport Dela Skrivet 13 April 2017 (redigerat) Ja det är inte svårt att få det svårare när man har det svårt. Kanske handlar om de svåra perspektiven i frågor om livet och dess mening. Cake or death, vanilj eller choklad, strössel eller inte. Redigerat 13 April 2017 av Ejmil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anki43 Skrivet 10 Juli 2017 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2017 Detta var ju intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ejmil Skrivet 29 Juli 2017 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2017 Det jag har i bakhuvudet och har haft senaste veckan är.... eftersom miss piggys röst görs av men man... är denna sköna gris då en man född i en kvinnlig griskropp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 28 September 2017 Rapport Dela Skrivet 28 September 2017 Det jag har i bakhuvudet och har haft senaste veckan är.... eftersom miss piggys röst görs av men man... är denna sköna gris då en man född i en kvinnlig griskropp? Troligen - he. Kul tanke annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 18 Oktober 2017 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2017 Jag känner att denna musikvideon passar rätt bra in på moralen i din video. Hej Dave! Kan du förklara, jag förstår inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 8 December 2017 Rapport Dela Skrivet 8 December 2017 Hej Dave! Kan du förklara, jag förstår inte? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.