xnukeswiftx Skrivet 20 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2013 Hallå, jag är med i en clan som heter x Nuke clan x, vi vill gärna hitta fler spelare som kan va med i denna clanen, vi kör mest call of duty serien men även gta och minecraft, vi kör mycket sniper. om du vill joina så gör du en tryout mot dom 2 ledarna i clanen. hör av er till mig om detta låter intressant. mitt gamertag är x Nuke Swift x.Kolla även in vår youtube kanal så kan ni se vad vi går för. http://www.youtube.com/user/xNukeSpacexOm ni gillar videon så subscriba och hör av er, kanske kan ni vara med i nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 20 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2013 Vilka tider är det ni spelar? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnukeswiftx Skrivet 28 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2013 Typ alltid. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodRage Skrivet 26 September 2013 Rapport Dela Skrivet 26 September 2013 Vilka Call of Duty spel kör ni på, kanske kan joina er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.