kattus Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 Har du Windows installerat? Såfall varför använder du inte det till att köra spel på?- som lolVarför inte bara försöka få allt att funka på det OSet som är gratis, och inte är kasst? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Kallar du Windows kasst? Vad är du för jävla bög dumledvärg. Du måste ju vara helt dum i huvudet. Windows knullar dig så jävla hårt i röven så din morsa känner det med. Du har ingen aning om vad man kan göra i Windows du vet inte ett skvatt din snorunge. Tycker du borde lära dig att veta när käften ska öppnas. Inget tar Windows. Förstå det ditt lilla missfoster.Fast i Linux kan du göra mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Låt mig inte bli mer irriterad.Varför inte? OnTopic: Jag testade Lol, men det var inget för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 13 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2013 Varför inte? OnTopic: Jag testade Lol, men det var inget för migJaha? Vadå då? Spela själv är inte så kul, man ska helst spela med vänner så man kan göra roliga plays och leka runt lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 13 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2013 (redigerat) Jaha? Vadå då? Spela själv är inte så kul, man ska helst spela med vänner så man kan göra roliga plays och leka runt lite! Jag spelar gladeligen med dig. Om det är någon som är sugen. Kan fixa fullt team utan problem med. Redigerat 13 Augusti 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheXbot Skrivet 14 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2013 Själv kommer jag aldrig bli bra på lol för jag har inte känslan man måste ha när man spelar lol både vara väldigt defensiv och sen bli ofensiv gillar mer när man får springa och känna att man har fart :) :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 15 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2013 Själv kommer jag aldrig bli bra på lol för jag har inte känslan man måste ha när man spelar lol både vara väldigt defensiv och sen bli ofensiv gillar mer när man får springa och känna att man har fart Testa "Master Yi" då om du för för dig att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheXbot Skrivet 16 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2013 Testa "Master Yi" då om du för för dig att spela.Testade gick väldigt dåligt kan bara spela med shywana :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 16 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2013 Testade gick väldigt dåligt kan bara spela med shywana Vilken server? Kan lära dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.