Emulation Skrivet 7 Augusti 2013 Rapport Skrivet 7 Augusti 2013 Är det någon som testat att bygga hemsida med en online hemside-editor? Det finns 123minsida som jag har sett på nätet och sen hittade jag denna sidan som verkar ha massa. Gratishemsidor.nu Är det någon som vet vilken som är bra att använda? Citera
Epixa Skrivet 7 Augusti 2013 Rapport Skrivet 7 Augusti 2013 (redigerat) Om du inte kan programmera, eller helt enkelt inte bryr dig. så "Adobe Muse" bra. Den där sidan du skicka kommer bara göra reklam för sig själv i resultatet. Alltid så. Jag bygger inte hemsidor online. Men hänt att jag ändrar dom och redigerar med "net2ftp" editor. (net2ftp är en webb baserad FTP klient) FTP = File Transfer Protocol Redigerat 7 Augusti 2013 av Epixa Citera
V0LFI Skrivet 7 Augusti 2013 Rapport Skrivet 7 Augusti 2013 Fråga vänligt på ett forum och kanske någon vill slänga ihop en hemsida åt dig XD Citera
Epixa Skrivet 7 Augusti 2013 Rapport Skrivet 7 Augusti 2013 Fråga vänligt på ett forum och kanske någon vill slänga ihop en hemsida åt dig XDSom om de inte går på detta forum? Jag slänger gärna ihop en hemsida gratis. Citera
araschic Skrivet 11 Augusti 2013 Rapport Skrivet 11 Augusti 2013 Om du inte kan programmera, eller helt enkelt inte bryr dig. så "Adobe Muse" bra. Den där sidan du skicka kommer bara göra reklam för sig själv i resultatet. Alltid så. Jag bygger inte hemsidor online. Men hänt att jag ändrar dom och redigerar med "net2ftp" editor. (net2ftp är en webb baserad FTP klient) FTP = File Transfer Protocol Skulle nog rekommendera TS, att lära sig html (grunderna) och ladda ner ett valfritt tema som faller TS i smaken.Att undvika är nog alla dessa "klicka lite här och dra in en bild där", sen skulle jag nog inte rekommendera någon att använda en webb baserad FTP client... Citera
Epixa Skrivet 11 Augusti 2013 Rapport Skrivet 11 Augusti 2013 Skulle nog rekommendera TS, att lära sig html (grunderna) och ladda ner ett valfritt tema som faller TS i smaken.Att undvika är nog alla dessa "klicka lite här och dra in en bild där", sen skulle jag nog inte rekommendera någon att använda en webb baserad FTP client... Men tror du han orkar lära sig 2 språk bara för att göra en hemsida. Jag rekommenderar inte att använda FTP client jag sa bara att jag hade gjort det någon gång. För att minst få en hemsida stilig så behöver man kunna Css och Html. Och de tror jag inte han orkar att lära sig. Jag använder Notepad++ för det mesta. Citera
araschic Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Skrivet 12 Augusti 2013 Men tror du han orkar lära sig 2 språk bara för att göra en hemsida. Jag rekommenderar inte att använda FTP client jag sa bara att jag hade gjort det någon gång. För att minst få en hemsida stilig så behöver man kunna Css och Html. Och de tror jag inte han orkar att lära sig. Jag använder Notepad++ för det mesta. Klart man behöver kunna html för att modifiera något som är baserat på html *facepalm*.Tror förövrigt inte att han ens kommer göra en hemsida då han verkar väldigt inaktiv... Citera
Epixa Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Skrivet 12 Augusti 2013 Klart man behöver kunna html för att modifiera något som är baserat på html *facepalm*.Tror förövrigt inte att han ens kommer göra en hemsida då han verkar väldigt inaktiv...Man behöver inte kunna HTML för att "modifiera en hemsida" eller göra en. Citera
Emulation Skrivet 13 Augusti 2013 Författare Rapport Skrivet 13 Augusti 2013 Jag kan lite html, men det går väldigt fort att göra sidor med dessa program. Tar sån tid med html o så. Webnode tyckte jag va riktigt bra! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.