Hoppa till innehåll

Gratis Hemsida Program


Emulation
 Dela

Rekommendera inlägg

Om du inte kan programmera, eller helt enkelt inte bryr dig. 
 
så "Adobe Muse" bra. 
 
Den där sidan du skicka kommer bara göra reklam för sig själv i resultatet. Alltid så. 
 
 
Jag bygger inte hemsidor online. Men hänt att jag ändrar dom och redigerar med "net2ftp" editor.
 
(net2ftp är en webb baserad FTP klient)
 
FTP = File Transfer Protocol

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du inte kan programmera, eller helt enkelt inte bryr dig. 

 

så "Adobe Muse" bra. 

 

Den där sidan du skicka kommer bara göra reklam för sig själv i resultatet. Alltid så. 

 

 

Jag bygger inte hemsidor online. Men hänt att jag ändrar dom och redigerar med "net2ftp" editor.

 

(net2ftp är en webb baserad FTP klient)

 

FTP = File Transfer Protocol

 

 

Skulle nog rekommendera TS, att lära sig html (grunderna) och ladda ner ett valfritt tema som faller TS i smaken.

Att undvika är nog alla dessa "klicka lite här och dra in en bild där", sen skulle jag nog inte rekommendera någon att använda en webb baserad FTP client...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skulle nog rekommendera TS, att lära sig html (grunderna) och ladda ner ett valfritt tema som faller TS i smaken.

Att undvika är nog alla dessa "klicka lite här och dra in en bild där", sen skulle jag nog inte rekommendera någon att använda en webb baserad FTP client...

 

 

Men tror du han orkar lära sig 2 språk bara för att göra en hemsida. Jag rekommenderar inte att använda FTP client jag sa bara att jag hade gjort det någon gång.

 

För att minst få en hemsida stilig så behöver man kunna Css och Html. Och de tror jag inte han orkar att lära sig.

 

Jag använder Notepad++ för det mesta. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men tror du han orkar lära sig 2 språk bara för att göra en hemsida. Jag rekommenderar inte att använda FTP client jag sa bara att jag hade gjort det någon gång.

 

För att minst få en hemsida stilig så behöver man kunna Css och Html. Och de tror jag inte han orkar att lära sig.

 

Jag använder Notepad++ för det mesta. 

Klart man behöver kunna html för att modifiera något som är baserat på html *facepalm*.

Tror förövrigt inte att han ens kommer göra en hemsida då han verkar väldigt inaktiv...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart man behöver kunna html för att modifiera något som är baserat på html *facepalm*.

Tror förövrigt inte att han ens kommer göra en hemsida då han verkar väldigt inaktiv...

Man behöver inte kunna HTML för att "modifiera en hemsida" eller göra en.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...