Flymore Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Hej jag har spelat bo2 pc ett bra tag nu och jag undrar och jag kan få en DLC av någon skulle själv köpt det men jag har köpt nytt gear så nu har jag inte en krona så snälla om du har en key eller något liggande kan du inte vara snäll och ge mig den så snälla var lite generös Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 Gjorde du ett konto här för att tigga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 Hej jag har spelat bo2 pc ett bra tag nu och jag undrar och jag kan få en DLC av någon skulle själv köpt det men jag har köpt nytt gear så nu har jag inte en krona så snälla om du har en key eller något liggande kan du inte vara snäll och ge mig den så snälla var lite generösDu kan få mitt :D 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flymore Skrivet 10 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 Du kan få mitt tack adda greger00 på steam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2013 tack adda greger00 på steamHar inte steam. 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flymore Skrivet 11 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2013 Har inte steam.adda mig på skype istället "greger00" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2013 Använder inte skype Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flymore Skrivet 12 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 (redigerat) kan du skicka eller något? Redigerat 13 Augusti 2013 av Flymore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 kan du skicka eller något? [email protected]Han använder inte mail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Han använder inte mail. Nä jag har problem med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flymore Skrivet 13 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2013 Nä jag har problem med det.så du bara trollar mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2013 Varför ska man ge ut ett DLC till någon man inte känner, och hur ska du kunna aktivera en DLC på ditt konto om koden är upptagen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg