Daniel22 Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Marknadsundersökning – Näthandel 2 1) Vad anser du vara ett skälligt pris för tjänsten ? 1) 100 kr / Mån X) 200 kr / Mån 2) 250 kr / mån 2) Hur ofta speler du online eller streamar film? 1) Daglien X) Någon gång i mVeckan 2) Någon gång i månaden 3) Är detta en tjänst som det finns utrymme för på marknaden? 1) Ja, om tjänsten görs bra så kan det funka mycket bra X) Högst tveksamt. 2) Marknaden är smått mättad men behovet är stort, så kan funka. 4) Kan du tänka dig att köpa spel / film på nätet? 1) Ja det är smidigt. X) Nej, jag föredrar en fysisk butik. 2) Beror på priser och service. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DavidN Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 1: Då marknaden ständigt växer och detta är ett fenomen som blir större och större både i omfång och antal människor som nyttjar det så skulle jag säga att 250 kr i månaden är ett ”fair price” 2: Ett par gånger i veckan blir det för mig. 3: Jag väljer 1:an. Detta kommer leva länge och med en bra tjänst kan man nå långt. 4: Ja det skulle jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kimpann Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 1: (X) 200 kr känns rimligt i mina ögon. 2: (1) Jag gör sådant var dag. 3 (1) Det kan klart funka. 4: (1) Köper alla mina spel och filmer på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miloo Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 1: Är inget storfan av detta så skulle säga 100kr i månaden då jag inte skulle betala mer. 2: Högst någon gång i månaden (ibland mindre) 3: Högst tveksamt då det finns mycket streamtjänster redan. 4: Är det billigare än i butiken så kan jag tänka mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 12 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2013 Asså va? Vad är detta och vad är dess syfte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 18 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2013 Någon som gjort ett par egna användare tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 1. Beror helt på vad man betalar för.2. 13. X4. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 19 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2013 Tycker alternativet var ganska ospecifika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2013 Ser ut som att du kopierat direkt från din läxa? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.