Epixa Skrivet 6 September 2013 Rapport Dela Skrivet 6 September 2013 ....haha joo..Behöver hjälp med javascript ^^ nu när jag tänker eftertittar på de när jag kommer hem 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 September 2013 Rapport Dela Skrivet 6 September 2013 (redigerat) Ser ingen kod som gör så det blir random om man trycker på knappen. Jag ser bara vad som händer om Id'et körs. Eller vad jag ska säga. Jag förstod koden ungefär 2 minuter efter jag öppnade den. Men fixa så den väljer random vilket nummer den ska välja. Om vi säger såhär om 3an har "3" som id. Och 1an har "1" som id och sen väljer den random ut vilken den ska ta när man trycker på knappen. ( Finns många sådana koder, har det på min nya design på "ImageViewer" som jag inte laddat upp än.) Om du får använda google gör det då. Redigerat 6 September 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 6 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2013 Men fixa så den väljer random vilket nummer den ska välja. Det är det jag inte vet hur jag skall göra :) Har googlat men inte hittat något bra svar .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 6 September 2013 Rapport Dela Skrivet 6 September 2013 (redigerat) Det är det jag inte vet hur jag skall göra Har googlat men inte hittat något bra svar ..Jag vill inte hjälpa dig helt men om du ändrar lite i denna får du ett svar. http://jsfiddle.net/sMu69/ Redigerat 6 September 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 6 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2013 Jag vill inte hjälpa dig helt men om du ändrar lite i denna får du ett svar. http://jsfiddle.net/sMu69/ Ser inte hur jag skall göra där då jag inte vet hur jag skall få in canvas bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 September 2013 Rapport Dela Skrivet 9 September 2013 Ser inte hur jag skall göra där då jag inte vet hur jag skall få in canvas bildernaMed hjälp av id. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 7 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2013 (redigerat) EDIT Redigerat 7 Oktober 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2013 Kan hjälpa dig med slow grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.