💬
Logga in
Fuska.se

Grand Theft Auto (Gta) V (5)-Tråden

30 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare Admin
Trådstartare #1

Detta är den officiella Grand Theft Auto (GTA) V (5) (PlayStation 3)-tråden. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra.

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Det går riktigt bra för GTA 5!

Under de 24 första timmarna sålde man spel för över 5 miljarder svenska kronor! http://www.affarsvarlden.se/hem/nyheter/article3766711.ece

Vad tycker ni om spelet?

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Det går riktigt bra för GTA 5!

Under de 24 första timmarna sålde man spel för över 5 miljarder svenska kronor! http://www.affarsvarlden.se/hem/nyheter/article3766711.ece

Vad tycker ni om spelet?

Vad kostar spelet? Det blir typ 7500 exemplar?

Ordinarie pris i Sverige verkar vara 599kr. Men räknar man med t.ex 500kr så blir det 10 miljoner exemplar.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Ordinarie pris i Sverige verkar vara 599kr. Men räknar man med t.ex 500kr så blir det 10 miljoner exemplar.

ah jag antog att det var försäljning i sverige eftersom du sa "svenska kronor" och jag trodde då givetvis att det va 5 miljoner SEK och inte 5 miljarder.

Senast ändrad:

22 Sep 2013
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

ja är sugen på att köpa gta 5 kanske ska dela det med min lille bror för det är så för baskat dyrt ;: men då kommer ja ju inte få spela så mkt vilket drama det kommer bli hemma haha ;:

16 Nov 2013
Nivå 0 · Nykomling

Vad är höger och vad är vänster i några av fusken, alltså hur gör man? Trycker man eller vinklar man eller vad? Svar sökes!:)

17 Nov 2013

Du trycker åt det håll som står.

1 Dec 2013
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

min bror köpte spelet och jag klarade ut det själv ganska snabbt.... det va kul story men den va lite kort tycker jag allt...

6 Dec 2013
Nivå 0 · Nykomling

har köpt det nu och fan va kul det är :) blev till helgen nu :) 

24 Apr 2014
Nivå 0 · Nykomling

Jag har försökt att få mina 10 bugatti's att vara hela, men någonting har skjutit punka på mina bilar och jag vet inte vad jag ska göra. det är på online

29 Sep 2014
Nivå 0 · Nykomling

Tja alla fins den en kod som men kan få mycket pengar ?? :)

28 Oct 2014

Tjena finns det nåt fusk som gör att man kan få flera miljarder så att man får råd med golfklubben så man slipper jobba i hopp så mycket

30 Oct 2014

vänta det kan dröja några månad tills pengar fusket kommer till gta 5 och det är inte säkert att pengar fusket kommer och om någon vill lägga till mig på ps3 jag heter villeskoog

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Tjena finns det nåt fusk som gör att man kan få flera miljarder så att man får råd med golfklubben så man slipper jobba i hopp så mycket

Det finns massor med glitchar i GTA 5, vilket gör att man kan få väldigt mycket pengar. Googla bara på "GTA V money glitch after patch 1.17"

4 Nov 2014

jag har jätte mycket pengar. kan en glitch på spelet hahaha: kolla här så fort du få 1000-50000 pengar så byter du gubbe till vilken som helst, sen så byter d tillbaka gubben som du hade så får du dem pengarna igen som du fick gör det flera gånger så få miljoner pengar till sist :) hhahahahahahahahahaha

hur säljer man bilar

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

hur säljer man bilar

Du kan åka till en  bil verkstad och där kan du sälja bilar. I Online kan du inte sälja alla sorters bilar utan bara de som inte är värda så mycket.

17 Nov 2014

hur updaterar man gta 5

29 Nov 2014

kan någon något pengar glitch på gta5 online

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in