Hoppa till innehåll

Beroende Av Vatten Pipa?


knark
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja fuskers, ja va i alayna(turkiet) med mamma o pappa början av sommarn o där köpte jag en vatten pipa. Den va ganska hög typ 50 centi meter men problemet är att jag tror jjag är beroende??? jag köpte massa "gegga" liknande grejer man lägger i ser ut som sjö gräs typ jordgubbs smak tutti frutti smak cockos smak o OBS! kan man bli beroende av vatten pipa? Jag har rökt den jätte mycket nu hemma i sommar säkert 100 gånger och nu har jag pausat ett tag men jag har fått asa ont i huvet o typ skakar o så?? sen rökte jag en gång idag och då gick det över?? OBS! HJÄLP för massa killar i min klass o så har sagt att vatten pipa inte är farligt??

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan också tillägga att det bör vara farligt, då du röker vattenpipa.
Du drar in massa gas som sätter sig på dina lungor och förhindrar syreupptaget, vilket försämrar din kondition.

Sedan kan det också vara rekommenderat (detta är ett antagande, inte riktigt fakta) att öppna dina fönster om du ska röka.
När du röker kommer det antagligen att bildas koldioxid som är relativt ofarligt för dig. När syret tar slut, kommer det istället att bildas kolmonoxid, eller koloxid, som är livsfarligt för dig.
Öppna dina fönster så du får in syre så kolet inte får slut på syre och bildar koloxid.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan också tillägga att det bör vara farligt, då du röker vattenpipa.

Du drar in massa gas som sätter sig på dina lungor och förhindrar syreupptaget, vilket försämrar din kondition.

 

Sedan kan det också vara rekommenderat (detta är ett antagande, inte riktigt fakta) att öppna dina fönster om du ska röka.

När du röker kommer det antagligen att bildas koldioxid som är relativt ofarligt för dig. När syret tar slut, kommer det istället att bildas kolmonoxid, eller koloxid, som är livsfarligt för dig.

Öppna dina fönster så du får in syre så kolet inte får slut på syre och bildar koloxid.

Lita alltid på proccito han har alltid rätt. ♡♥
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...