Rhino Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 Nu är det så att jag försöker föra över lite filer från bärbara datorn till stationära. Jag har fyllt på usb-minnet med massor av filer, den funkar på min bärbara men när jag sätter i usb-minnet i stationära händer ingenting. Finns det någon lösning? Vet att USB portarna funkar så det är inte problemet, och det är saker på minnet också. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 Testa ett annat USB uttag? är det ett usb 3.0 ? elr 2.0? Kolla vilket format USB är i FAT32 elr NTSF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 Testa ett annat USB uttag? är det ett usb 3.0 ? elr 2.0? Kolla vilket format USB är i FAT32 elr NTSFVet inte riktigt, Testat alla USB uttag.Hur kollar jag formaten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 sätt in USB i datorn som det funkar i.. Dator - högerklicka på USB minnet - egenskaper - :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 sätt in USB i datorn som det funkar i.. Dator - högerklicka på USB minnet - egenskaper - Alltså den visas inte alls, när jag trycker på dator, ingenting poppar upp.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 Alltså den visas inte alls, när jag trycker på dator, ingenting poppar upp.. sätt in usb i datorn som det funkar i :) Vilka OS är det på båda datorerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 (redigerat) sätt in usb i datorn som det funkar i Vilka OS är det på båda datorerna?Windows 7 på båda datorerna. Sitter med bärbara i knät nu ska kolla vilket format de va i! - NTFS var de Redigerat 22 September 2013 av Rhino 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 Sluta gnäll om massa skit. Det är ett enkelt problem som uppstår ganska ofta. Drivrutinerna måste installeras rätt. Den misslyckades förmodligen när du tryckte in den. Samma med skrivare. Utan drivrutinerna så hittar datorn den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 (redigerat) Sluta gnäll om massa skit. Det är ett enkelt problem som uppstår ganska ofta. Drivrutinerna måste installeras rätt. Den misslyckades förmodligen när du tryckte in den. Samma med skrivare. Utan drivrutinerna så hittar datorn den inte.Epixa du behöver inte bry dig om mina trådar om du inte pallar med dem, Eller har jag fel? Jag är trött, så ingenting med någonting funkar då för mig, Därför vänder jag mig till er kära fuskare. Redigerat 22 September 2013 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 (redigerat) Epixa du behöver inte bry dig om mina trådar om du inte pallar med dem, Eller har jag fel? Jag är trött, så ingenting med någonting funkar då för mig, Därför vänder jag mig till er kära fuskare.Nej men vart lite facepalm när ni pratade om vilket os. ^^ Redigerat 22 September 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 Nej men vart lite facepalm när ni pratade om vilket os. ^^Hmm.. Jaha, nu förstår jag! Visste inte att de var OS vi pratade om också, kan ingenting om dessa helvetesmaskiner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 (redigerat) Hmm.. Jaha, nu förstår jag! Visste inte att de var OS vi pratade om också, kan ingenting om dessa helvetesmaskiner!Ja släng skiten åt fanders och tryck upp usb'n röven oköp nåpt vettigt. Men men Drivrutinerna är problemet. Redigerat 22 September 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.