Hoppa till innehåll

Hur Fuska Bör Räddas


5FJSKFJSKGJES
 Dela

Rekommendera inlägg

Vet inte faktiskt hur man skulle kunna kategorisera nyheterna riktigt. Fokus är ju på spel och saker i dess närhet. Det känns inte heller som det finns tillräckligt med nyheter för att det ska finnas en poäng med kategorier.

 

I skrivande stund så kan ju vem som helst skicka in nyheter. Men det är mer eller mindre bara jag som gör det. Vet att du skickade in några med vilket var kul. Men annars har det som sagt varit rätt dött på den fronten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte faktiskt hur man skulle kunna kategorisera nyheterna riktigt. Fokus är ju på spel och saker i dess närhet. Det känns inte heller som det finns tillräckligt med nyheter för att det ska finnas en poäng med kategorier.

 

I skrivande stund så kan ju vem som helst skicka in nyheter. Men det är mer eller mindre bara jag som gör det. Vet att du skickade in några med vilket var kul. Men annars har det som sagt varit rätt dött på den fronten.

Jo jag vet, det var just det jag menade med att man kanske skulle "anställa" (brist på bättre ord, menar ju inte med lön och så) folk som vill skriva nyheter för att få lite aktivitet på den fronten. Om intresse finns, vilket det kanske inte finns jättemycket av just nu dock.

 

Jag skriver gärna nyheter om lite annat än just spel eftersom att jag inte är jätteaktiv inom spelvärden. Mobiltelefoner, surfplattor, datorer och liknande teknik skulle jag gärna kunna skriva lite om.

Redigerat av Fjeddo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmm, då är jag med på vad du menar. Just mobiler och surfplattor används ju allt mer till till spel och passar därmed in som nyheter. Har själv postat lite iPhone-nyheter innan.

 

Skribenter är nog det ordet du tänker på för övrigt. Frågan är dock hur intresset för att vara det är. Men ska fundera lite kring det ändå. Går ju att göra det på många olika sätt så sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmm, då är jag med på vad du menar. Just mobiler och surfplattor används ju allt mer till till spel och passar därmed in som nyheter. Har själv postat lite iPhone-nyheter innan.

 

Skribenter är nog det ordet du tänker på för övrigt. Frågan är dock hur intresset för att vara det är. Men ska fundera lite kring det ändå. Går ju att göra det på många olika sätt så sätt.

Yes, skribenter menade jag. Bara det finns intresse för att bli skribent så skulle det nog dra upp aktiviteten bland nyheterna. Man kan då ha skribenter för olika områden för att få lite variation på dessa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...