Eminem Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jag har varvat det men hur fixar man bild på fuska.se :1_erchug: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 ni vet det där updraget att man ska styra en mini helikopter kan någon ge ett bra tips hur man styr den snabt ps hur många updrag måste man klara för att det ska finnas helikoptrar i flygplatsen :D använd numpaden. nån som har ett tips till uppdraget the shotist?? och mitt ljud krånglar.. jag tror det är mitt antal högtalare men även om jag stänger av ljudet hackar spelet... det är inte datorn. nån som har ett tips? på uppdraget shootist: del 1: skjut den längst bort och mitten hela tiden del 2: håll dig till en rad tex våning 2 del 3: här brukar jag inte få så mång poäng men skjut alla som du klarar detta brukar fungera för mig :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haidar Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Nån som vet vart den mörka blåa tröjan ligger?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Nån som vet vart den mörka blåa tröjan ligger?? I vilket uppdrag är det som du ska ha den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haidar Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 det är inte nåt uppdrag men det är bara en mörk blå tröja och han byter bara tröjan inte byxa han byter bara tröjan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Är du säker på att det finns för jag tror inte det för jag har aldrig sett en sån och jag har aldrig sett min kompis haft en sån så är du helt säker på att den finns om du är säker vart har du hört det ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haidar Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Bloko har du msn?? Så om du har så kan vi chatta och jag kan skicka en bild på Tommy Vercetti och han har den mörka blåa tröjan okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Bloko har du msn?? Så om du har så kan vi chatta och jag kan skicka en bild på Tommy Vercetti och han har den mörka blåa tröjan okej. Jo jag har det är bara att kolla på min profil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haidar Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 men det står inte kan du säga till mig här istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 ni vet det där updraget att man ska styra en mini helikopter kan någon ge ett bra tips hur man styr den snabt ps hur många updrag måste man klara för att det ska finnas helikoptrar i flygplatsen :D använd numpaden. nån som har ett tips till uppdraget the shotist?? och mitt ljud krånglar.. jag tror det är mitt antal högtalare men även om jag stänger av ljudet hackar spelet... det är inte datorn. nån som har ett tips? på uppdraget shootist: del 1: skjut den längst bort och mitten hela tiden del 2: håll dig till en rad tex våning 2 del 3: här brukar jag inte få så mång poäng men skjut alla som du klarar detta brukar fungera för mig :!: ska testa detta... tack för tipset! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 men kan man klara spelet med fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 men kan man klara spelet med fusk? Jag använde liv fusket och då gick det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg